Wykłady

Od czasu do czasu mam okazję podzielić się swoim doświadczeniem i spostrzeżeniami dotyczącymi programowania nie tylko w aspekcie technicyzm, ale przede wszystkim ludzkim. Bo przecież programy piszemy dla ludzi. I nie chodzi tu tylko o interfejs użytkownika, ale także o wewnętrzną logikę oraz kształt kodu źródłowego.

Dream

DREAM to projekt który przyszedł mi do głowy kiedy zdarzało mi się prowadzić lekcje informatyki w gimnazjum. Od tego czasu pomysł dojrzewał i wracałem do niego od czasu do czasu, by w końcu zabrać się do niego bardziej systematycznie.

DREAM to silnik tekstowej gry przygodowej, przeznaczony na nauki programowania. Stworzony na jego potrzeby język i konstrukcje co prawda nie przypominają typowych współczesnych języków programowania, ale wspierają kreatywne podejście do tworzonej gry oraz uczą istotnych elementów projektowania programu.

Teksty

Sekcja teksty przeznaczona jest na krótkie formy z którymi zdarza mi się od czasu do czasu mierzyć. Nie mieszczą się już w szufladzie, a wydać drukiem chyba nie ma sensu.

Linki

Tu można znaleźć adresy stron www z którymi współpracuję i na których można znaleźć miedzy innymi, materiały które współtworzyłem lub informacje o wydarzeniach w których uczestniczyłem.